måndag 7 oktober 2013

Efterlysning av vinnare


Efterlyser härmed Lina, som vann filten från Beach house i utlottningen. Vinnaren presenterades i DETTA inlägg och imorgon dras en ny vinnare om inte Lina hör av sig på jannikecb@gmail.com innan dess.

Jaha, då var det måndag igen då, och jag har åkt på halsont och känner mig allmänt hängig idag. Hoppas verkligen att det är något snabbt övergående för varken tid eller lust finns för sjukdom just nu, men det gör det väl aldrig.
Ska snart bylta på mig massor av varma kläder och bege mig ner till dagis för att avverka mitt "arbetspass". Vi har ett föräldrakooperativ och då ingår en halvdags medverkan/lek i barngruppen per termin. Det brukar vara jätteroligt att få vara med och barnen tycker ju att det är så speciellt och roligt när deras mamma eller pappa är med. 

Så lite frisk luft innan jag får krypa ner under en varm filt och kurera mig ikväll.



13 kommentarer:

Ninelin sa...

Känner mig också hängig, hade kanske just behövt en sådan filt ;-)

Ha en fin dag ändå.

Kram N

Helenas enkla vardag sa...

Jag har också precis dragit en ny vinnare av BH hos mig.
Kram Helena

Gunilla sa...

jag vinner gärna i den nya dragningen. :)

Lina Eckerström sa...

Åh synd att det var "fel Lina" som vann.. För visst var det inte jag va ?

Ha en fin dag !

Lina sa...

Hej! Jag vann!!!! Vad kul!!
Tack snälla för påminnelsen! Jag har skickat mail med min adress.
Mvh Lina

Hemma på Sjuan sa...

Grattis till vinnaren av den mysiga filten! Hoppas du får en härlig dag med barnen, kram Suss

Lena - gott för själen sa...

Krya på dig!

Kram Lena

Hajan sa...

Så synd att inte Lina hör av sig.
Det är ju så roligt när man
kan gratta någon.

Sahra sa...

Jag är bara sååå trött idag. Så där att det svider i ögonen. Men det beror mest på noll sömn. Tråkigt att höra att du är krasslig. Hoppas det passerar kvickt som attan
Kram

Channal sa...

Ajdå... då hoppas jag på min tur igen då! Synd om Lina!

Kryapådigkramar! Anna

Life´s Silverlining and I sa...

hoppas du kryar på dig. Den filten hade gärna fått ligga i min soffa:) Kram Nilla

Ekenäsliv sa...

Jag fryyyyyser med, skullemed behöva den där filten;-)
Hu, då! Inte kul atta vara sjuk. Krya på dig!
Kram Anna

Sofi sa...

Hej!

Vilka härliga inlägg om höst du gjort! Älskar också den årstiden, när man får vara inne och mysa eller ta härliga turer till svampskogen eller till ett närliggande slott;)
Förflyttar mig just nu mellan sängen och soffan, ont i halsen och kroppen var det här med...
Krya på dig!

Kram Sofi