torsdag 31 oktober 2013

Nu tar jag helg


Happy Halloween alla monsterdiggare!

Jag har en liten en som just nu är ute och spökar som zombie hos grannarna och jag har laddat skåpet fullt med godis, för man vet ju aldrig vad för oknytt och hemska monster som väljer att knacka på dörren de närmsta dagarna.

Själv tar jag helg nu och tre dagars ledighet känns så fantastiskt skönt och lyxigt. Jag ska njuta och bara koppla av. Inga måsten här inte.


 Kanske kommer de tre kommande dagarna att göra mig liiiite mer relaxed och avslappnad än jag ser ut ovan på bilden. Jag lovar, jag är inte ute efter att ta livet av någon och jag ÄR superglad och tycker att det ska bli så skönt, även om man skulle kunna tro annat, haha..

Nu ska jag fixa i ordning här hemma och vänta på att den lilla zombien kommer hem, sen har jag lovat myskväll och film i soffan så det ska det bli för hela slanten.

Hur tänker ni fira Halloween?

(För den som undrar: blus Malene Birger förra vinterns kollektion, kjol HM och skor Rizzo)


2 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Du gör helt rätt i att ta helg. Tyvärr glömde vi köpa godis, så när det knackade på dörren låtsades vi inte vara hemma.
Kram och ha en skön helg.
Helena

Lena - gott för själen sa...

Du är ju så galet snygg människa! Med eller utan glad min. Skönt att få lite extra ledigt.

Kram Lena